The flirty girl..

Ikväll åker jag och Lisa till delsjön, och kollar läget.
Sen hem till nattis som inte ville åka med.
Imorgon blir det party hos Fanny, ska bli riktigt kul!
Då ska självklart jag och Nattis komma, jag menar vad är en fest utan oss ? ;) haha..
Fick sms av fanny; FEEEEEEEEEEEEEST!
Då blev jag glader.

Idag var jag på gymmet, huuuh vad jobbigt det var..
Värmde först upp och gick på löparbandet i raskt tempo i 15 min.
Sen körde jag och Alva bänkpress..
kan säga att jag har försämrats sen i höstas!
Tog typ bara 40 kg, vilket är dåligt för mig eftersom jag tog 55kg i höstas..
Inte bra, inte bra.. Måste börja vara lite mer seriös på gymmet.
Sen körde vi lite ben och mage.
Och sedan avslutade vi med gång på löparbandet.
Okej, det kanske inte låter så himla tufft, men för mig var det det idag faktiskt!
Woho, för idag kom mina och julias bikinisar som vi ska ha i sommar!
Snacka om att jag blev glad, och snacka om att dom var supersnygga! LOVE IT !

Puss / J



min underbara mamma <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni ser likadana ut

2009-04-07 @ 20:09:56
Postat av: Anonym

sv: Åh tack så mycket :)

2009-04-07 @ 20:25:26
Postat av: Anonym

sv: Åh tack så mycket :)

2009-04-07 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback