sunshine baby

Godmorgon, klockan är nu 09.35

Ja idag är det ju fredag, fredagar brukar bestå av gymträning nu på morgonen, vilket är våran enda lektion på fredagar. Jag är sjuk och kan därför inte gymma, och det betyder sovmorgon. Resten av tjejerna springer coopertest nu, och jag ska möta maja i stan halv 12. Fredag är också slutet på skolveckan, och början på helgen. Så vad händer i helgen? Jag har ingen aning.. Blir nog till att bara vara hemma och ta det lugnt, och bli frisk för en gångs skull. Hoppas jag lyckas bli det denna gången. Idag är det också 57 dagar kvar till spanien det betyder att det kommer går riktigt fort nu. Och jag måste skaffa mig mitt pass..
Nu måste jag göra i ordning mig, skriver sedan!!
Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback