sol underbara sol

känns som om sommaren är påväg nu.
ser många gå runt i tunna tunikor, converse, jeansjackor och solbrillor. Det börjar närma sig sommar!
Jag har ju självklart också dragits med i tunna kläder osv, och har inte frusit en enda gång idag, helt fantastiskt!
Tråkigt att solen inte ligger på våran balkong efter 12, annars hade det vart perfekt att sitta ute och plugga och samtidigt få lite färg. Men inte det. Istället sitter jag inomhus bara för jag tycker det är kallt att sitta i skuggan, men jag väljer ju helt själv om jag vill sitta inne eller ute.

imorgon bär det av till mölndals sjukhus, klarar inte av värken..
trycker i mig värktabletter flera gånger om dagen men ändå är värken kvar? Något är ju fel?
Värktabletter är till för att lindra smärtan, tydligen inte på mig..
Något som är positivt är ju att pencilinen för halsflussen har börjat värka iallafall, det är ju bra.
så himla tråkigt att vara sjuk, men det är sånt som drabbar alla, men drabbar nog mig mest, eller vad säger ni som känner mig ;) ?
skriver sedan lite senare!

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback