småungar

småbarn är nog det sötaste och roligaste som finns.
Gick precis igenom farmors gård, där det bor massor av småbarn som springer runt och leker.
Ser då att Noel och Zeb är vid gungorna så jag och julia går självklart och hälsar på dom, eftersom vi passade dom när dom var riktigt små.
Skrattade ihjäl mig när man vi började diskutera lite saker, om sport osv.
Noel hade då börjat i brottning, och han går nu i 3an.
Han sa: Kom upp här i sanden så ska jag brotta ner dig, jag tar dig lätt även om du är mycket längre än mig!
Haha, jag vågade då inte gå upp, för vem vill få stryk av en liten kille, inte jag! Hahaha.
Sen ville killarna visa deras "tricks" i gungan som dom hade övat på, och det slutade med att Zeb hängde upp&ner och hade tappat både byxorna och kalsongerna! Höll på att dö av skratt, och han ställde sig bara upp och sa: Ja då skulle ni sett Noels rumpa istället, då hade ni skrattat ihjäl er!
Haha, sötnosar!
nu ska jag inte skriva mer ibloggen, utan skriver imorgon istället!
Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback