skuulan

Sitter nu i skolan och jobbar med vårat företag.
Håller på att fixa våran hemsida, och det går väl helt okej. Lite svårt dock.
Va uppe nyss hos Florin och ville höra mitt slutbetyg i idrott och hälsa, där fick jag VG, och av 7 saker vi gjort (prov&inlämningar) fick jag 6 VG och 1 G, ganska nöjd faktiskt.
Just nu har jag en sån fruktansvärd värk i hela min rygg och i min bröstkorg, inte nog med det så hostar jag hela tiden och har ont i halsen, vet inte hur jag ska stå ut. Tog precis två panodil som läkarna sa att jag skulla droga ner mig med pga värken i min rygg och bröstkorg och leder. Litar inte riktigt egentligen på vad läkarna sa igår, men går det inte över snart tänker jag åka till mölndals ortopedmottagning, det tipsade läkarna mig på sahlgrenska..
Har precis haft ett prov i näthandel, det gick väl rätt bra tror jag. Har även ett prov i psykologi senare, det känns lite mer nervöst, men det får gå som det går.
Har i vilket fall som helst JÄVLIGT ont, och vill bara hem och gråta. Men men..
Hörs sen.
Pusspuss/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback