sjukhus och överraskningen!

besök på sjukhuset tidigt idag
kunde ine få en bättre diagnos enligt mig,
knät är stabilt! helt underbart
nu är det bara hård rehab, när jag blivit frisk
sen ses vi på planen igen någon gång i oktober
hade dock ont på minisken, så om inte det skulle gå över tills i september då jag ska tillbaka på en kontroll och röntga knät, så ska dom gå in och kolla igen, så hoppas på att det går över.

åkte till frölunda torg sedan med pappa, och skulle få våra överraskningar
gissa vad det var ?
det var varsin ny mobiltelefon till mig och julia, en i rött och en i svart.
Jag valde den röda, och julia fick den svarta.
TAAACK VÄRLDENS BÄSTA MAMMA OCH PAPPA!!
sen var det en annan överraskning som jag vet om, och det är att jag ska få nya smycken, eftersom dom andra blev stulna, så nästa vecka får jag ett bismarck halsband, och en ny guldring.
iloveyou.
som sagt, världens bästa mamma och pappa
nu ska jag hem och plugga lite, är och hälsar på farmor och farfar och visar upp min nya mobil,
ikväll blir det kanske club deep, men det tror jag inte eftersom jag är sjuk, stannar hellre hemma och blir frisk, eftersom snart beger vi oss till spanien, vem vill vara sjuk där liksom??



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vilken fuskis du är!

2009-04-25 @ 14:41:06
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback