rocky balboa, kanon film

som vanligt älskar jag alla rocky filmerna, har dock inte sett rocky balboa som visas idag på tv, så sitter fastklistrad i soffan och kollar på den.

Idag åkte mamma, det betydde att jag och julia skulle sova ensamma hemma inatt, det skulle bli mysigt. Julia ger mig då en dålig nyhet;  jag sover hos my.. Jag hatar att sova ensam, så jag blev lite skrajj om jag ska vara ärlig, ringde Natta 21.30 och frågade ifall hon ville sova hos mig, och självklart.
Nu sitter vi här med varsin dator och kollar på rocky, tack att du kom.
hatar att sova ensam!

skriver sedan baabes.

Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

sötnos jonna ! :) <3 Håller med dig, Rocky är grym ! :D

2009-04-27 @ 09:11:05
URL: http://julialahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback