regning morgon

vaknade av att hem telefonen ringde och att mamma kom in i rummer två minuter efter och bad mig går upp och göra kaffé för att farfars skulle komma och fika, och mamma skulle in i duschen och hann inte göra det. Visst gjorde jag det, men vad trött jag var!

Nu har iallafall mamma och farfar åkt iväg till frölunda torg för att köpa påskpresenter till mig och Julia. Ingen av oss vill ha godis, såå..
Och nu håller jag och julia på och städar våra rum, lyssnar på musik och ska snart göra i ordning oss. Ikväll är det fest, så får se om jag hinner blogga innan jag går, kanske slänger upp en bild på dagens klädsel, vi får helt enkelt se :)
Nu måste jag fixa i ordning mig.

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback