onyttig eller nyttig?

Jag vet inte vad ni tycker, men jag kände mig ganska duktig idag när jag skulle upp och handla.
jag var så sugen på något, och nu har jag bestämt mig, jag ska bli nyttig ! (nyttigare)
Jag köpte då en Eat Natural, som ni ser på bilden och även en marabou choklad.
Men Maraboun gav jag bort till min kära syster.
Jag blev chockad när jag smakade på Eat Natural, för jag fick mig en bild av att den inte skulle vara god, men när jag väl öppnade den och smakade var den faktiskt ganska god. Den finns då i olika smaker, men jag valde med nötter i eftersom jag personligen tycker det är mycket godare.
Om jag nu ska vara nyttig så kan jag lika bra börja nu. Och det tänker jag göra, från och med idag ska jag vara nyttig men jag tänker bara vara nyttig på vardagarna, och sen på helgerna får jag min såkallad "belöning", det låter väl ganska bra ? :)..
vilken av dessa föredrar just du? Eat Natural eller Marabou Choklad ?
Om nu någon jätte nyttig människa läser detta inlägg, kan ju du vara snäll och tipsa mig vad man kan äta mer för att vara nyttig, skulle behöva en coach som hjälper mig.

let's go / Jonna




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är chocolicious :D

2009-04-21 @ 17:04:57
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback