oh, ännu en bra dag

Ännu en underbar dag!
Tror våren är här för att stanna denna gången. Och det kan inte bli bättre.
Att bara få kasta in vinterjackan i källaren, ska bli ett nöje! Nu vill jag inte se den jackan mer på ett bra tag!
Schemat idag ser ut såhär
- Läsa boken
- skriva CV
- sola lite ute
- ut och gå

Och sen vet jag inte riktigt. Vi får se vad som dyker upp.
Inte alls omöjligt att det blir lite träning också.
Igår hos sjukgymnasten sa hon att mitt knä fortfarande var svagt och väldigt ostabilt.
Det betydde att vi la till massa extra styrkeövningar som jag kan både göra hemma och på gymmet.
Så nu gäller det att ligga i med träningen extra mycket, och se till att bygga rätt muskler.
Det negativa var att hon kanske inte visste än om jag får spela åhus i sommar.. Då blev jag faktiskt ganska ledsen och besviken, det är ju endå årets höjdpunkt, och hur roligt som helst. Därför ska jag träna som en dåre, så att jag kan få vara med och spela. Vad som än händer så ska jag iallafall åka med till åhus. Men målet är ju att jag ska spela, och stå i mål i åhus, åh vad jag längtar!
Det positiva är att jag kanske kanske kanske får börja småjogga nästa månad!! Fattaaaaar ni ?
Jag har inte rört mig sen i augusti, och nu nästa månad KANSKE jag får börja småjogga! Det är helt otroligt.
Men jag ska inte förvänta mig för mycket, för då kanske jag bara blir besviken. Men det hade vart grymt kul att få börja springa!

Puss sålänge! / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback