Nu är lovet sluta, tack och hej ses till sommaren igen..

Kan väl säga kortfattat att lovet har varit bra, det är mycket som har hänt och vi har skrattat oss igenom jobbiga situationer. Men nu är lovet slut, och imorgon börjar verkliga livet igen. Utan sena kvällar..
På ett sätt känns det bra att bli "Återställd" till det verkliga livet, där man ställer klockan för att sedan gå upp för att göra i ordning sig, visst jag kanske bara säger så nu. Och jag vet att jag kommer snacka massa skit om skolan här på bloggen nu i veckan, men på ett sätt känns det bra, att få träffa alla igen.
Jag vaknade för en stund sen, gick upp och kollade på bröderna lejonhjärta som visades på tv idag, tycker alltid att det är skönt att kolla på någon "barn" film på morgonen, för att sen göra i ordning sig.
Dagen är ganska lugn idag, trodde jag skulle vara hos sjukgymnasten idag, men mamma sa att alla var lediga idag eftersom det är röd dag. Så ingen sjukgymnast idag, kunde dock legat kvar i sängen lite längre, men nu är jag vaken:)
Får se om jag skriver något mer idag, förhoppningsvis gör jag det. Ska nämligen plugga på psykologin och näthandel idag. Har två prov på onsdag, så det är bara att sätta fart. Lägger in bilder från lovet sedan..

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback