mini dator?

Funderar på om jag ska lägga pengar på en mini dator, som då blir min bloggdator, som jag kan ta med mig.
Verkar så bra! Plus att jag kan lägga in alla mina bilder för "dagen" och sedan radera dom.
Nu när jag lägger in bilder på denna datorn, så kommer jag snart att krascha den, lovar att den kommer dö snart.
Kan säga att pappa gick igenom alla bilderna en dag för inte sålänge sen, och då hade jag över 3000 bilder!!
Helt galet, kanske dags att skaffa sig en egen mini dator, och lära mig att tabort bilderna efter dom kommit ut här på bloggen? Just nu vågar jag inte lägga in mer bilder på datan, ifall den skulle gå sönder.. Illa illa.
så efter spanien resan, ska jag lägga pengar på en ny dator.
Någon som har lite förslag på mini datorer?

let's go/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback