men vad hände?

vad hände med det grymma vädret?
Varje gång jag nämner att det är fint väder och att jag vill sola, så går solen igen.
Hemskt..
Gymmet idag gick helt okej, har en sån grym träningsvärk från sjukgymnastiken igår.
Men det var bara att köra på..
Idag är det 71 eller 70 dagar kvar till spanien.
Tiden går så fort, eller vad tycker ni? det tycker iallafall jag.
Snart är det liksom dags för avslutningskläder och sommar lov.
Det är ju snart bara drygt 2 månader tills dess. Åh vad underbart!
Sommarlov i flera månader.
Bara vädret är bra så är det kanon kul att fira sommaren i sverige.
Är det kasst väder, är det ju hur tråkigt som helst. Och jag vill inte ens tänka tanken på att det ska bli dåligt väder.

Puss / J

Spanien 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback