live from kociano

yeeaah musiken spelas högt i högtalarna nu..
Har precis hjälp Nathalies lillebror richard, vi bakade en kladdkaka.
Han bad ju självklart mig att hjälpa honom på grund av 4 skäl som Natta&Natta inte har
1. Jag är mycket snällare
2. Jag är mycket roligare
3. Jag låter Richard få smeten
4. Jag är helt klart bäst på kladdkaka!

Richard blev jätte glad när han fick smeten!
Och kladdkakan ska serveras efter maten. Och den kommer vara hur goo som helst!
Alldeles strax ska vi börja göra oss i ordning för att sedan dra vidare. Jag har redan bytt om, men sniglarna N&N har inte ens börjat, illa.. Vi väntar även på Sara.s som kommer hit närsomhelst! Mysigt.
Hoppas kvällen blir lyckad iallafall!
Träffade rasmus, patte och Patrik i stan förut en snabbis.
Och dom frågade självklart om jag skulle komma, och det enda jag svarade var ; Vi ses där grabbar;)
haha. Yeye.
Nu ska jag börja sminka mig, vi hörs imon efter jag sökt jobb!!

Pussss / J

Gammal bild påmig och sofi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback