Let it rock

Yeah, påsken var ju absolut hur bra som helst!
Det är inget man glömmer direkt ;)

Middagen kunde inte var bättre, jätte god mat som min mamma gjorde, helt klart bäst. Och snacka om att jag blev mätt!
Efter det gjorde vi oss i ordning, jag och Julia. Sen mötte vi majsan på markland och vidare till slottskogen och mötte flera. Senare på kvällen drog vi till Azaleadalen där det var typ fest med två dj:s, grymt bra musik. Vi lärde även känna massa nya människor, och kan inte säga annat att det var hur bra som helst, och bland dom roligaste kvällarna i mitt liv.
ni som var där och gjorde min kväll, tack!

Idag ska jag ta det lugnt, sen träffa maja. Får se vad vi hittar på. Alltid något kul med den tjejen asså!
skriver sedan!

Pusss / J


Kommentarer
Postat av: majsan

jag har alltid kul med dig sötnos (a)<3

2009-04-13 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback