kärlek, vad är det?

Ja, dom som känner mig väl vet hur jag fungerar.
Jag är en väldigt flörtig tjej, som älskar att jaga (kan man säga så?)
Men när det visar sig att killen har känslor för en blir jag helt konstigt, och blir jätte blyg och slutar snacka med personen och ger mig på nästa. Det låter helt sjukt! Och jag är inte glad över hur jag är.
Jag hade hellre velat ha ett seriöst förhållande med en kille än att vara som jag är nu, jag helt enkelt älskar att flörta. Och det är helt sjukt. Jag måste lägga av.. Men så många gånger jag försökt, så blir det samma sak nästa gång..
Det kanske inte är meningen att jag ska ha ett seriöst förhållande? Kanske meningen att jag ska hålla på såhär?
Jag har ingen aning. Men jag måste skärpa mig, för jag tjänar inget på det.

Jag har vissa funderingar på hur det blev såhär.
Men dom tänker jag inte ta här på bloggen.
Jag vet själv att jag sårar människor genom att hålla på såhär, så det måste bli en förbättring!
Man ska inte leka med andras känslor, men varför gör jag det?
Är det för att man själv har blivit utsatt för att en kille lekt med mina känslor? Och man har blivit osäker på om man kan lita på killar? Eller varför ? Jag har ingen aning. Jag vill bara förbättra mig!
Det är iallafall inget positivt, man blir bara ledsen. Det vet jag själv.
"sluta spela, sluta svika & sluta såra"

Någon som håller med mig om att detta är fel, och att jag gör fel?


Puss/ J

Bästa vän och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback