glasseeeeees

vad ska man säga, det börjar närma sig sommarlov!
endast 5 veckor för oss, helt fantastiskt bra!
dock känner man sig lite mer stressad till att hinna klart med allt på 5 veckor, tiden går ju så sjukt snabbt så, ahh!

i denna veckan, eller om det blir nästa ska jag köpa ett par ursnygga prestige solglasögon, som är blåa! :D kan ni tänka er hur snygga dom är eller ? blev helt förälskad i dom, och att dom är blåa gör det så mycket fräckare och snyggare!
detta året har jag blivit mer besatt av solbrillor och bikinisar än kläder :O, tror det har att göra med att jag ska till spanien, och vem vill inte vara snygg där liksom ;) så därför har jag satsat på att lägga pengar på sånna saker istället på kläder.

tänk er dessa fast i blåa, asså verkligen blåa! :D hur balla som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback