faaeeen

nu glömde jag kamerasladden i en annan väska!
så det blir ingen dagens; hon den dära jonna!
slänger upp den imorgon om jag har tid att sitta vid datan, attans!

Haha, kollade på en film från 99, när jag och julia var små.
sjukt roligt att kolla på, har inte sett den filmen på säkert 3-4 år. och hjälp vad man skrattar åt den! haha.
man ser likheter på vad man gjorde då, och vad man gör än idag.
ska se om jag kan få ett klipp upp här på bloggen någon dag, så ska ni få se! haha.
det är tråkigt att aldrig få uppleva dessa tider igen, när man såg den filmen så ser man hur kul man hade och inga som helst problem med någonting, allt var så himla mycket lättare då. Den tiden kommer aldrig komma tillbaka, utan man kommer istället få uppleva denna tid med sina egna barn, när man nu skaffar det, men det lär ju ta ett tag iallafall! haha.
yess..

mat nu höörruuu :) Muums, i love mat


nästa vecka startar mitt såkallade NYTTIGA LIV, nu är det nog med fika, även om det är något av det bästa som finns.


min syster, min bästa vän. iloveu forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback