en lite blandad text

har inte så mycket att skriva just nu, kom hem för en stund sen. Var i stan och skulle köpa ett par skor, men ska tänka på de över natten om jag verkligen vill ha dom, sen blir det stan imorgon en snabbis. underbart väder, har solat lite oså idag också, hur skönt som helst, får dock ingen färg utan är blek som jag vet inte vad, kanske ett lakan eller nått. Det är hemskt, fast nu kanska jag överdrev lite. Men jag är iallafall inte brun kan jag lova er! Men vänta bara tills jag kommer hem från spanien, då kan jag lova att jag är brun, höhö! (upp till bevis typ)
imorgon är det valborg, och då ska jag åka hem till Lina i stenungssund tillsammans med Natta. Där väntar fest, och sen ska jag träffa Robin som jag inte träffat på säkert 7 år :O, ska bli kul att träffas iallafall. Sen ska jag se till att ha grymt roligt! Är ju dock fortfarande sjuk, men det smittas inte och jag mår ju bättre såå,  why not liksom ? yeye,
slänger upp en dagens sedan, ska bort och äta middag hos farmor&farfar nu, eftersom mamma och pappa jobbar och jag och julia är för lata för att göra mat, vilken tur att farmor&farfar bor så nära! wohoo!

14 sanningar om mig själv

1. jag älskar att fika
2.jag är inte nöjd med min kropp eller utseende för fem öre..
3. mina bästa vänner är Nathalie och Gustav
4. jag kan säga precis allt till maja och lita på henne
5. jag älskar att sjunga, för det gör mig lycklig
6. jag älskar att dansa, för det gör mig glad
7. jag får alltid i mig lite för mycket när jag festar
8. jag är oftast ganska blyg för en kille jag tycker om
9. jag är hellre i åhus än utomlands
10. jag har alltid otur med skador och är nästan alltid sjuk
11. jag älskar handboll och är redo för att fightas i september
12. jag har en förmåga att gilla en kille och sen sumpa det, men sen satsa på nästa.
13. jag har blivit helt beroende av bikinisar
14. jag är singel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback