don't stop

godmorgon typ.
nu är jag hemma, borta bra med hemma bäst.
har haft en grym helg hos natta med mycket skoj.
nu har jag precis duschat och ska snart börja göra i ordning mig för att åka in till stan med Maja.
I veckan, ska jag plugga och vara med Fanny för att sedan försöka söka jobb. Hoppas vi kan få något jobb. Haha.
Idag är jag ensam hemma tills ikväll, känns lite tråkigt eftersom jag ville tillbringa tid med mamma, men hon jobbar till sent ikväll, så vi får väl kolla på en film senare ikväll.
Idag blev jag väckt av att simon skickar ett sms ; VAKNA!
blev mindre glad, men började bara att skratta högt så att natta vaknade.
Eftersom jag visste att han inte har något påsklov på sin skola (vilket är konstig) så han är i skolan nu . Haha. stackare!
så han ville väl bara jävlas med mig och väcka mig, eftersom jag retar han att han inte har något lov(Y) haha
Igår gjorde jag något test på facebook om hur bitchig man är, jag blev "the next biggest bitch" vet inte riktigt om det stämmer in på mig, men kul vare iallafall. Haha.
Nu ska jag göra i ordning mig och lyssna på musik och sjunga, lalaaalaaa...

Puss / J

min underbara syster, bästbästbäst. saknar dig, hoppas det går bra i riks nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback