det börjar närma sig the final countdown



det börjar närma sig sommaren.
och det är ju något som jag har längtat efter i ungefär 7 månader eller något.
och äntligen är den påväg!
Låt bara tiden gå fortare så man snart kan ligga på stranden i sina bikinis
som sagt, det är 68dagar kvar till spanien.
Helt underbart att lämna sverige och bara åka iväg och relaxa lite.
låter ju inte helt fel, inte enligt mig iallafall ;)
sommaren blir full av överraskningar, och det är inget man tackar nej till direkt.
Längtat till att bli solbränd är oerhört stor just nu.
spelar ingen roll om jag kommer bränna mig,
bara jag får solen, medelhavet och stranden så är jag super nöjd.

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback