dålig uppdatering

ber om ursäkt för den kassa uppdateringen, här kommer kortfattat om helgen..

fredag
började med ett besök på sjukhuset för att göra en kontroll med knät. Knät var stabilit, och läkaren var nästan chockad att det kunde vara så näst intill perfekt, det är grymt! Hade dock lite ont i minisken, och ska tillbaka till sjukhuset i september för ännu en kontroll och en röntgen, annars väntar en grym rehab! Vidare till frölunda torg med pappa och hämta den såkallade överraskningen, som var varsin mobil till mig och min syster julia. Efter det åkte vi hem till farmro&farfar för en fika, som vanligt är det jätte gott.
sen på kvällen var det en hemmakväll med chips&cola och talang.

lördag
tidigt uppe för en shoppingdag i varberg med farmor, farfar och Natta.
fruktansvärt mysigt och vädret kunde inte vart bättre. Köpte där två kjolar från Gina Tricot och en tröja på MQ. Väldigt nöjd med dagens köp. Vidare till en terrass ute i havet bakom fässtingen, efter en lång promenad. Alltid gott med fika, och i denna sidan av släkten är fika ett måste! Alla älskar väl att fika, men kanske inte så mycket som vi gör. Det blev iallafall en fika/lunch. Sedan träffade vi visst på farmors två vänninor, mycket trevliga!
dagen i varberg slutade där och vi åkte hem vid 15.00, för att sedan äta middag.
20.00 började robinson, kan inte säga att det kunde bli bättre, hur bra som helst!
sen ville inte jag sova ensam, så ringde min vän som kom upp till mig vid 21.45, och sedan kollade vi på Rocky Balboa och gick och la oss vid 00.30. Natten var väl bra men vi vaknade massa gånger pågrund av vissa saker som jag inte tänker säga här, hahaha!

söndag
upp och hoppa!
städade i ordning lite hemma medans resten log och sov.
åkte sedan till stan med natta för att byta hennes klänning som hon köpte igår. Julia kom in till stan vid 14.00 och sedan vidare till Lundbystrand, och där väntade en heldag med handboll! UNDERBART!
sen hem, och träffade bästa Gurra och vi var ute och gick och hade bara kul.
sen hem till mamma som kom hem idag, även om hon var borta en dag så saknade jag henne!


det var min helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback