Dags att ge sig av snart

Ja, då går bussen om ca 1h. Ska ta med mig mig lite psykologi som jag kan läsa på bussen till stan, och sedan läsa på bussen till Kossan. Jag och Natta ska nämligen åka hem till Kossan och göra i ordning oss. Mysigt.
Jag åker iofs dit i de kläder som jag ska ha på mig, eftersom jag inte orkar gå och bära på kläder sedan. Men men, det blir nog kanon bra.
Innan jag ska möta Natta i stan, ska jag möta Rasmus och få biljetter.
Hoppas bara att jag hinner med bussen till Kossan, bussen går 16.00 från brunnsparken, och jag är på brunnsparken 15.51 och då ska jag hinna få biljetterna och sedan till bussen. Good luck jonna..

Yeye, nu ska jag spela kort med min syster innan jag ska göra i ordning mig lite till :)
Hörs imorgon, ha en trevlig kväll!
P.s IMON SKA JAG SÖKA JOBB! WOHOO!!

Pusss / J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback