converse

vissa älskar dom, vissa hatar dom.

Jag älskar dom iallafall. Är det nu så att man verkligen inte tycker om converse, lär dig älska dom isåfall!
Finns inga skönare skor, och som man kan använda till allt, nu menar jag verkligen allt.
Du kan ha dom till;
Träningskläder
Shorts/Kjol
Jeans
Tunika/klänning

Man kan helt enkelt använda dom till allt! Jag har två par converse, ett par vita och ett par vita med massa blommor på.
Och jag kan säga det är nog dom skor som jag använder mest, dag in och dag ut.
Här kommer lite bilder på dom.
Men säger bara det, lär dig älska dom. För dom kommer komma till nytta, jag lovar!
Finns att köpa i nästan alla skoaffärer, och även stadium och andra sportaffärer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback