boys like you love me forever

Ja, kom nyss hem .
Vart med Gurra och maja. Sen träffade vi lite roligt folk på stan.
Gårdagen var allt lyckad, dock blev det tårar som kom, men det löste sig tillslut när man fick säga vad man kände.
Imorgon är det påsk, då ska vi ha folk hos oss på middag, sen orkar inte jag stanna hemma, så drar på fest efter :)
Antaligen med Maja, och resten.
Vi får helt enkelt se, tänker i vilket fall som helst sova ut imorgon, för imon är jag ensam hemma på morgonen, helt underbart!
På bussen hem idag från stan träffade jag Marko, det var kul att träffa honom igen och vi snackade en del.
Får allt ta och träffa den pojken någon mer dag!
Annars är allt som det ska vara tror jag.
Lite seg i kroppen efter alla dessa dagarna, men vafan det är ju lov ? :D
Men men, nu ska jag sova, natti små påskharar!

p.s är de fint väder imon, ska jag sola B-)
Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback