är man duktig eller vad?

Suttit och verkligen pluggat hårt i 3 timmar.
Pluggar inför ett prov i psykologi som jag har efter lovet.
Kan inte säga att jag tycker att det är det roligaste ämnet, men jag fattar absolut vad det är jag har pluggat på.
Dock har jag tagit en liten paus nu, och kollar igenom Fannys CV som jag ska skriva om, antingen nu eller ikväll.
Får se hur det blir med det.
Idag kommer min syster hem, äntligen!
Jag är så nyfiken på allt som har hänt och hur det har gått för henne.
Så ikväll ska jag tillbringa all min tid åt min älskade syster, med lite godis oså. Har nämligen hört en fågel viska i mitt öra att hon är sugen på det nu. Man fick tydligen inte äta något gott på lägret, utan det var husmanskost som gällde.
Fattar att hon är sugen nu.
Nä nu back to work, lika bra att fortsätta nu när man endå är igång. Jag menar vem vill inte göra sin mamma, pappa och släkten stolta? Det vill jag iallafall, och det tänker jag lyckas med!

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback