1 dag kvar till lillkussen fyller år! <3

Vad ska man göra liksom?

Vaknade nyss från en 2 timmars lång vilostund, det var riktigt skönt. Med tanken på att jag har svårt att sova nu när jag har sån värk, så blir det svårare att sova på nätterna, så nu var det faktiskt skönt att sova.
Inget roligt väder ute, tur är väl att det inte regnar.
Imorgon går vi knappt i skolan, vi har gym och sen ska vi åka till Heden och hejja på Fotbollarna från Aspero när dom spelar SM. Och det blir en go dag för mig för jag kan ju inte gymma nu när jag är sjuk så jag åker direkt till Heden klockan 12, eller så åker jag till stadsbibloteket och pluggar lite. Har inte riktigt bestämmt mig. Lutar åt att jag tar en go sovmorgon. Ni tror säkert att jag spelar sjuk eftersom jag går till skolan med feber, halsfluss, värker i kroppen och pencilin, men det kan jag säga er att jag inte gör. Bara för jag vart sjuk 3gånger innan har jag missat så fruktansvärt mycket i skolan, så jag måste gå till skolan för att inte missa ännu mer, så det är bara för mig att trycka i mig pencilinen mot halsen och värktabletter 4 gånger om dagen för ryggen, bröstkorgen och lederna och sedan ge mig av. Trots det mår jag skit och är inte alls lika glad eller pratglad som vanligt. Så ni som inte tror att jag är sjuk, jag är sjuk.
Nu har halva veckan gått, dock bara två skoldagar eftersom vi började igår (tisdag) men det är endå inte långt till helg.
Och i helgen var det tänkt med 18års kalas för Lina. Kommer dock inte kunna gå på det, tror inte att någon där vill bli smittad.. så det blir en lugn hemma helg med mamma, pappa och syster.
Nu börjar jag bli seg, så ska lämna datan och lägga mig i soffan och kolla på tv.
Hörs imorgon!

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback