tråkiga måndagar


Alltiid lika segt med måndagar,
Var hos min sjukgymnast nyligen, kan säga att jag var ju inte riktigt vaken när jag kom dit, efter att ha försovit mig och ingen var hemma och kunde köra mig så fick jag gå till min sjukgymnast, kom i tid, väldigt förvånat.
Det gick väldigt bra idag, trots smärtan, fick även testa på en ny övning ( inte så ny egentligen , benpress, det var riktigt tungt för knät och det gjorde lättare ont, där körde jag på 60 kg. Efter det fick min sjukgymnast göra lie "kontroller" på knät, då hon drar lite i korsbandet och känner hur det känns, då säger jag till henne
- slit av korsbandet, nu orkar jag inte med detta mer
sjukgymnasten- Jag kan nog inte slita sönder det mer än vad det är, det är ju av Jonna.
Efter det skrattade jag jätte länge, för jag tyckte det lät så kul, men självklart är det absolut inte kul att det är av..
Senare idag ska jag ringa till herr doktor och höra med dom vilken plats jag är på i väntelistan för operation, hoppas att jag snart får opereras :)

Hör av mig efter jag ringt läkaren:)

Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback