Söndagen

SÖNDAG

I varberg: Spelade vi SM ,och vann alla matcher med ganska mycket. Det betyder att vi har gått vidare till steg 3 som känns skönt ! Sandra, Jojje & Erik följde även med och hejjade fram Heid.

I heidhallen: Spelade min lillasyster handbollbollsmatch mot sävehof. De gick väl sådär dom förlorade ganska stort, och det var en stor besvikelse. Men jag tycker att vissa saker var riktigt bra från oss under matchen.

I Säro: Spelade mina klasskompisar, och jag, sara & maja åkte för att kolla. Nord-särö, vilket slutade med att Nord vann med jäkligt många mål, så det var en rätt långtråkig match att kolla på, efter det gick vi till hemköp i särö medans vi väntade på bussen. Då köpte jag och Sara varsina vindruvor, som kostade endast 10 kr, tror det var något skumt med dom.

Sammanfattning om söndagen: Väldigt mycket handboll, även kul att kolla på . Hade varit roligare om man fått vara med och spela, men jag säger bara; Nästa år då jäklar! .

Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback