Ont i fötterna




Den här dagen har varit jobbigare än vad jag skulle kunna tänka mig,
Först började det med gym, uppvärmning i 20 minuter tills svetten bara rann,
efter det var det dags att ta i, och jäklar va många övningar jag gjorde idag, Helt sjukt vad jobbigt, och detta ska jag fortsätta med i flera veckor, jag hoppas verkligen att det blir bättre :) Efter ett tufft gympass var det dags att gör i ordning sig för jag skulle ut på stan med Lina, men det var efter vi gått på våran stadsvandring med klassen. Stadsvandringen var seg men endå tyckte jag man fick veta en del saker man inte visste, men det var segt endå :) SEN träffade jag Lina och vi skulle gå i stan och shoppa lite, jag hade fruktansvärt ont i fötterna, men fick köpt en stickad grå kofta, smycken & knästrumor. Sen åkte vi hem , jag är helt slut i kroppen, och ikväll blir det bara en myskväll med Mamma, :)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback