match



Mina älskade bästa vänner och jag på bilden,
Ni betyder mer än alla andra, och jag älskar er.

Snart ska jag ge mig av till Lundbystrand och kolla på mitt lag, när dom möter Hisingen, Vet inte riktigt hur det kan gå i denna matchen, men jag hoppas verkligen att vi vinner. Hisingen är typ ett nytt lag, där några från torslanda, bjurslätt och backa spelare har kommit i ett och samma lag. Tycker dom är rätt duktiga, och det kan bli en jämn match.
Imorgon har vi match med damjunior södra i Borås, jätte kul att åka och kolla på dom i morgon, det ska iallafall jag göra och jag fick med mig Natta till att åka med mig, då ska jag även träffa William, min mammas förra killes son ;) haha , den du :D Det ska bli kul att träffa honom, för jag har inte träffat han på 2 år typ, lite tråkigt. Men men . Nu ska jag sätta mig och läsa lite, har ju prov imon , önska mig lycka till!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback