lördag




Ikväll har jag varit med Natta, Markus och Markus. Vi var och kollade på innebandy som var "jätte" intressant verkligen. Efter det åkte vi till fyra gott, mumsigt asså ! Där träffade vi även på Jessica, Britta och Amanda, dom hade också köpt godis :) Sen tog vi spårvagnen hem igen, då mina kära vänner lät mig gå helt ensam mitt på kvällen genom en skog och massa saker, det var riktigt läskigt, vem vet vad som kunnat hända ? Tidigar idag var det stadslagsträning, det var väl sådär att bara sitta där och kolla, jag märkte ju verkligen hur mycket jag saknar handbollen. Efter det var det bara snabbt hem , men vi fick litr förhinder då det hände lite läskiga saker orkar inte skriva men gå in på http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=443425 så står det lite om händelserna. Sedan körde mamma hem mig snabbt och jag hade 5 minuter på mig att göra iordning mig för att sedan åka till önneredshallen med Natta och kolla på min syster, tyvärr gick det inte så bra och dom förlorade..

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du med din blogg jonna ? :p eller vill du ha den sån? :)

2008-09-07 @ 15:11:53
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback