lördag söndag



Igår ( lördag ) Var en rätt seg dag, så min syster bjuder mig på restuarang. på greken, ( mykonoz ). Muums va gott det var, efter det ville hon bjuda på fika på condeco, har man inte världens bästa lillasyster ? Jo det har jag . Efter en hel lyckad kväll med massa gott, så åker vi hem och bara umgås med mamma som åkte till turkiet idag . Och idag ( söndag ) Har jag varit med natta, vi åkte på bio och skulle se mamma mia igen , men precis när vi står i kön ångrar vi oss och ser sex and the city, den var hur bra som helst, älskar den !! , Efter det åker vi hem , och just nu kollar jag på på spaning med bridget jones, sjukt rolig film asså :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback