jobbig morgon

kflf


Jippi, så kul att man fick ett sms klockan 9 i morse, och jag börjar 1.
Nyfiken som jag är var jag bara tvungen till att kolla vem det var som väckte mig, självklart är det ingen annan än Sofi som skickar; Hej, kommer du till gymmet eller ?
Ääääh nej det gör jag nog inte, jag sover tänkte jag bara, snäll som jag är svarar jag att jag kommer så fort jag kan ska bara göra i ordning mig, tar bussen redan klockan 10, ser förskräckligt trött ut, men är iallafall framme på gymmet vid halv 11, så när jag kommer in i omklädningsrummet hör jag bara en röst; JONNA VA GÖR DU HÄÄR, VI HAR INGEN SKOLA IDAG JU !! HAHA.
Då trodde jag seriöst jag skulle strypa sofi, men jag tog det lungt och bara började skratta åt det, så åkte vi till skolan och käkade, sedan åkte jag hem. Usch, kunde sovit mycket längre idag ju, typiskt.

Nu ska jag iallafall försöka plugga lite :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback