en vän föralltid

   

Tack för att du är världens bästa vän, som alltid finns där för mig, som alltid lyssnar när jag är ledsen, som alltid är med mig och gör mig glad, bara att du finns i min närhet gör mig lycklig. Ända sedan dagis till västerhed, från västerhed till högsbo, från högsbo till gymnasium, från gymnasium till framtid har du alltid varit min bästa vän.


   

att vara borta från handbollen så länge är inget jag har sett fram emot, det är så tråkigt att bara sitta vid sidan av handbollsplanen och bara kolla på hur alla andra har kul, jag hoppas verkligen inte att läkarna kommer med något för negatiivt på onsdag nästa vecka, jag vill bara gå på planen nu och ge järnet, att träna så mycker det bara går! Men tyvärr får jag inte anstränga mig mer än mina övningar jag fått. Får hoppas på att tiden går fort nu :) så ser ni ng mig snart igen på plan :)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Natta

VÄRLDENS BÄSTA JONNA :D <333 Älskar dig gumman

2008-09-03 @ 17:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback