en blyg jonna



Systrarna i vintras 2007

Usch å fy å blääh va trött jag är nu, sitter fortfarande på farfars jobb, gör inte så mycket sitter här och kollar igenom bilder på hans data, just nu är han på möte, och jag sitter här helt ensam och i rummet brevid finns en massa snygga killar :) Funderar stort på att gå och spela kort med dom, men jag är väl lite för blyg för att komma in där och sätta mig brevid dom och bara vara mig själv, nee jag tror inte jag klarar det, så får sitta kvar här och vara tråkig och trött. När jag kommer härifrån är det en snabbis på sjukgymnasten, sen ska jag dra med mig Natta till solariumet, skulle vara en härlig avslutning på dagen tycker jag, efter allt "slit" här ute så lär jag väl vara ganska trött när jag kommer hem ..

Nu ska jag hämta varm chocklad, pinsamt för där sitter alla killarna.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback