Aspero gymtester



Hejja hejja hejja, vi hade gymtester idag!!
Vi hade tester i bänkpress & benpress.
Kunde ju inte vara med på benpress, men körde bänkpress, och där tyckte jag det gick ganska bra faktiskt,
klarade faktiskt 52,5kg, hyfsat bra tycker jag. Jag hade en chansning på att jag knappt skulle orka 50 kg, men det klarade jag. Till nästa tester har jag ju självklart mål att vara starkar och förhoppningsvis orka 55kg.
Istället för benpress fick jag köra min kära rehab, det gick väl bra med fick ont väldigt snabbt.
Sen var det dags att ha prov i religion, vilket jag hade glömt av! Och det lär nog märkas på provet, jag skämms verkligen, usch. Men Men , bättre lycka nästa gång brukar man väl säga ?
Nu ska jag sätta mig med min redovisning som ska redovisas imorgon, jippi.
Wish me good luck!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback