torsdag, only 18 dagar kvar


Min syster i en höstkväll


Julia & Jonna

Toooodaay!
Har jag varit hos min sjukgymnast, hjälp vad jobbigt det var idag. Körde mina övningar, men fick två nya övingar som jag och även min sjukgymnast ska göra tillsammans, det är två mag & rygg övningar, kan säga att jag trodde jag var stark i magen och ryggen, men det kan jag säga er att jag inte alls var.
Sedan var det dags för den otroligt roliga skolan, vi gjorde inte så mycket , hade svenska och gick igenom texter och hemtentan som vi ska ha nästa vecka. Göttmos !
Ikväll får jag se vad som hände, ska äta middag hos farmor klockan 18.00 med tanke på att hon åker till mina kusiner i Gällivare imon, efter det ska jag och min mor gå ut och gå hoppas jag, annars åker jag och hejjar på mitt lag som möter Önnered idag, vid halv 9 :) 
 

Pusss; J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback