torsdag

Hejsan!
Har vart och hyrt tre filmer idag, sex and the city , step up 2 & i spel och kärlek är allt tillåtet.
Måste ju då säga att step up 2 var grym, men favoriten är fortfarande sex and the city. Den är ju så klockren!
Köpte även massa godis tyvärr. Mår verkligen inte bra efter jag ätit så mycket, jag måste verkligen sluta med det!
Nu väntar jag på att mamma ska prata klart i telefonen, så ska vi sätta på en annan film, mysigt!
Kan inte påstå att detta har varit mitt bästa lov, men det har heller inte varit jätte kasst, jag har ju opererats, umgåts mycket med mamma, sovit och bara tagit det lugnt. Känns då skönt att fått operaras så jag slipper vänta på det mera, men har en sån otrolig smärta som inte kan beskrivas, får därför droga ner mig med värktabletter som är så starka, och jag vill helst inte ta dom, men är ju tvungen.



Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback