söndagsplugg

Godmorgon bloggen och läsare.
Kan tänka mig att alla ligger och sover vi denna tiden, själv följde man med mamma frivilligt till hennes jobb tidigt i morse, var väl här runt 9 tiden., för att plugga lite. Tyvärr så går det inget bra, ska skriva ett arbete om höftböjarmuskeln, men får inte fram någon fakta om hur man tränar den, om någon vet hur man tränar den så skriv gärna, behöver all hjälp jag kan få. Just nu känns det rätt tråkigt att sitta här när man inte kan hitta någon fakta, så nu längtar jag bara tills vi ska åka hem så kan jag försöka lite hemma. Annars så ska jag på min första pilates träning idag klockan 18,30 det ser jag verkligen framemot, ska försöka få med mig Nathalie, men kan lova att hon inte vill följa med. Nu ska jag fortsätta leta.
Vi hörs sen!

Lycka till Heid ni tar önnered idag :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback