skolfoto



Idag började morgonen med skolfotografering. Jag tycker verkligen inte om skolfoto, för jag lyckas alltid bli sämst på kort. Men alla andra i klassen var väldigt fina. Sen skulle man ta ensamkort, och jag tyckte att fotografen såg så otroligt rolig ut så jag kunde inte hålla mig för att börja skratta, och när han väl börjar prata med mig gör inte det hela bättre, "luta huvudet åt vänster, vrid näsan åt åker" det fick mig att börja skratta högt. Men hoppas korten blev lyckade iallafall.
Påväg hem från skolan sitter jag på spårvagnen 11, och mellan centralstationen och brunnsparken bryter det ut ett stort bråk på spårvagnen, helt sjukt, personerna blödde och en annan person fick försöka avbryta bråket mellan tjejerna.
Jag blev lite rädd när jag satt där som en tyst liten mus. Men hoppas det löste sig sen för tjejerna hoppade av på brunnsparken.

Här kommer lite bilder från dagen,
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback