operation och bilder (ogillar blod ? tryck inte på bilderna nedan)

Operationen gick kanon, fick ett nytt korsband, och de sydde ihop den biten av minisken som var skadad. Hade tyvärr en sån sjukt jobbig smärta att jag fick ovanligt mycket smärtstillande så läkarna var tvunga att ha ett möte. Jag blev kvar på sjukhuset 9 timmar efter operationen eftersom jag mådde så dåligt och var allmänt kass.
Idag mår jag mycket bättre, har fått i mig ordentligt med mat, och allt som jag fick i mig igår och kommit ut ur kroppen, äter dock minst 10 tabletter alltså från fem olika askar om dagen, så blir rätt trött snabbt. Idag var jag hos en sjukgymnast på sjukhuset och hon gav mig en del övningar. Försökt göra dom efter att jag kom hem, men det gör ju så fruktansvärt ont. Känns som om det aldrig kommer bli bra, men måste träna hårt nu för att det ska bli bra. Men just nu har jag så ont att jag inte vet vad jag ska ta vägen, endå har jag stoppat i mig nyligen 4 olika tabletter, får se om de hjälper. Ajajaj säger jag bara. Dessutom är jag rädd för att ta tabletter, har fått en uppfattning om att det är farligt med för många tabletter. Jag mår förtillfäller urdåligt, är ledsen nästa hela tiden pga av smärta och att det är så lång tid kvar tills jag får spela. Glad att mina vänner och familj stöttar och peppar mig så bra!
Nu ska jag kolla på lite film, vilket resten av mitt lov kommer se ut, film film film. Roligt lov.
Lägger också ut två bilder nu på mitt knä, folk kan uppfatta det som vidrigt, så om ni är känsliga för blod så tryck inte upp bilderna nedanför.

Pusss / Jonna

- mitt knä med plåster    - mitt knä utan plåster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback