godnatt

Dags att sova? Jag har seriöst ingen aning, är varken trött eller pigg.
Ska ju iofs upp ganska tidigt imon och åka och kolla på mitt lag när dom spelar mot sävehof i öjersjö hallen 14.45
och jag skulle få åka tillsammans med Sandra dit, och hon skulle hämta mig 12.45, så det kanske är dags att sova nu så man inte kommer till matchen som ett nyvaket monster :)
Min syster har ju däremot åkt upp till NORRLAND, alltså till gällivare, för att hälsa på mina kusiner, farbror, farbrors tjej, hennes föräldrar, och resten av gällivare. Jag är ganska avundsjuk på Julia eftersom jag också vill vara där och gosa med dom små gullungarna, men som sagt jag opereras ju på måndag så det är ett stort hinder..
Nää nu ska jag sova, klockan är läggdags för min del.

Puss och godnatt, vi hörs imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback