fredag morgon

Godmorgon
Idag är det halloween, vilket betyder bus eller godis!
Självklart är det massa roliga saker som händer idag, men då ska ju jag vara hemma eftersom jag får så ont när jag går för mycket. Så idag blir det att vara hemma och kolla på idol! Tänk vad denna veckan har gått fort, det känns som om jag skrev inlägget om kevin för bara två dagar sen,  snabbt går det.
Just nu har min mammas kompis Malin kommit och hälsat på oss idag med sina två underbara barn, Isa & Ella :) Eftersom Malin ska åka och gifta sig i Aouroba ( hur det ni stavas ), åker redan imorgon!
Jag vill också gifta mig, ett sagobröllop hade ju inte vart fel. Men det är en del år kvar tills dess :)
Nu ska jag iallafall vara med Isa & Ella.
Skriver sedan!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback