sommaren påväg (igen) ?

En dag klarad, nu är det bara alla andra dagar kvar.

Idag var det första dagen jag sov ut ordentligt, alla andra dagarna har jag vaknat jätte tidigt, men idag vakande jag hyfsat sent :) Idag har jag inget bestämt att göra, så det blir väl en slappdag i solen så länge den är är framme. Lite senare ska jag hem till Felicia en stund och hämta en sak, kanske så träffar jag Natta innan hon åker till sätila. Idag verkar de inte komma något bra på tv heller, absolut inte nu när EM är över, tycker det är ganska tråkigt, för jag fastnade verkligen för fotbollen när EM var, lyckligtvis vann spanien men tråkigt att sverige inte gick så långt..

Imon börjar Partille cup  ( handbolls cup ) på heden, tyvärr är inte vårat lag med men de skadar inte eftersom jag endå ska dit och kolla varje dag, men självklart är det tråkigt att bara kolla, man vill ju spela såklart! Imon ska jag gå med Felicia, för  hon ska träffa en kille där imon, sen dom andra dagarna ska jag gå med andra människor, väldigt kul. Älskar verkligen Partille cup !!

Pusspuss // j ♥


jonna  är sommaren påväg igen tro ? 


         jonna jonna julia   


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: har bara ett svar, du MÅSTE se den!

2008-07-01 @ 16:59:08
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback