sol, motorcykel och löpning

Dessa två dagar har jag ägnat en hel del tid åt att bara ligga i sanden och sola och ibland gå i havet och bada, och bara känna hur svalkande det är att ligga i havet . Denna helgen har varit otroligt varm och väldigt härlig, det är något man inte klagar på och bara hoppas detta vädret håller i sig resten av sommaren. Efter vi hade badat var det dags att åka hemåt, då jag åkte motorcykel med mammas kille, och det var första gången jag åkte på en motorcykel, och jag kan bara söga att det var hur härligt som helst och jättekul :) När jag kom hem igår var det bara att sätta på sig löparskorna och ge sig av och gå ut och springa, härligt ! . Jag tycker att det gick bra, men det var så varmt att det knappt gick att andas.
Sen idag gick jag upp sådär vidhalv 10 och gick upp och åt, efter det gick jag ut och sprang igen och det kändes mycket bättre :) Nu sitter jag och väntar på att Nathalie ska sluta sitt jobb, så vi kan åka till kungsmässan och shoppa lite :) Kul kul .

Pusspuss // J
jonnab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback