Regn regn och åter regn

Igår var jag med felicia, vi tog felicias cykel och skulle cykla till solhuset och möta Anna, då det var stängt och vi fick vända tillbaka hem igen. Anna gick hem till sig för att duscha och jag och felicia gick hem till henne. Vi gjorde inte så mycket i början men sen kom vi på att felicia skulle få sminka mig, :) Det var väl kul . :) vid 9 tiden kom Anna hem till Felicia och vi tog massa kort och bara hade roligt ihop, när Felicia hade gett mig och anna varsin drink som felicia själv hade gjort. Den var nooooooog gå asså . haha :D Vid 12 tiden gick vi ut till markland för att ta bussen in till stan och kika om det fanns något kul där inne,  men det var bara till att vända om för det var hur dött som helst. Så åkte jag och Felicia hem till henne och sov.

Idag regnar det , sjuuuuuuuukt jobbigt. Kan vi inte få ha lite sol innan skolan . ÅÅÅH !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback